Reklamacije Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija

Reklamacije na kvalitet grejanja


Reklamacije na kvalitet grejanja, curenje iz instalacija i druge poremećaje u radu toplifikaconog sistema, potrošači mogu prijaviti na telefone: 011/8722-248 i 011/8728-482 od 08.00 do 19.00 časova, elektronskom poštom na adresu:
reklamacije@toplovodobrenovac.org.rs ili lično u prostorijama naše upravne zgrade na adresi Kralja Petra I br. 27 na pisarnici od 08.00 do 14.00 časova. Havarije koje ne mogu sačekati do ujutru potrošači mogu prijaviti na iste telefone i posle 19.00 časova. Potrošač može da izjavi reklamaciju na račun: usmeno, pisanim putem, besplatnim pozivom sa fiksne mreže na telefon preduzeća broj 0800/000501, elektronskim putem slanjem e-maila na adresu:
reklamacije.racuna@toplovodobrenovac.org.rs ili u sedištu preduzeća na adresi: ulica Kralja Petra I br. 27 u Obrenovcu, svakog radnog dana od 08.00 do 14.00 časova na pisarnici ili ovlašćenom licu za prijem reklamacija.

Reklamacije na račun


Potrošač može da izjavi reklamaciju na račun: usmeno, pisanim putem, besplatnim pozivom sa fiksne mreže na telefon preduzeća broj 0800/000501, elektronskim putem slanjem e-maila na adresu:
reklamacije.racuna@toplovodobrenovac.org.rs, ili u sedištu preduzeća na adresi: ulica Kralja Petra I br. 27 u Obrenovcu, svakog radnog dana od 07 do 15 časova na pisarnici, uz obavezno podnošenje izdatog računa.






2025. JKP Toplovod Obrenovac. Sva prava zadržana.