Рекламације Обавештење о начину и месту пријема рекламација

Рекламације на квалитет грејања


Рекламације на квалитет грејања, цурење из инсталација и друге поремећаје у раду топлификацоног система можете пријавити на телефоне: 011/8722-248 i 011/8728-482, електронским путем слањем е-maila на адресу: reklamacije@toplovodobrenovac.org.rs или лично у просторијама наше управне зграде на адреси Војводе Мишића 241. Радно време диспечера који примају рекламације корисника је сваког дана у току грејне сезоне од 07 до 19 часова. Радно време дежурних екипа које интервенишу по рекламацијама корисника у току грејне сезоне је сваког радног дана од 07 до 20 часова а викендом и празницима од 07 до 19 часова. Хаварије које не могу сачекати до ујутру можете пријавити на исте телефоне и после 20 часова.

Рекламације на рачун


Потрошач може да изјави рекламацију на рачун: усмено, писаним путем, бесплатним позивом са фиксне мреже на телефон предузећа број 0800/000501, електронским путем слањем е-маила на адресу: reklamacije.racuna@toplovodobrenovac.org.rs, или у седишту предузећа на адреси: улица Цара Лазара 3/1 у Обреновцу, сваког радног дана од 07 до 15 часова, уз обавезно подношење издатог рачуна.






2016. ЈКП Топловод Обреновац. Сва права задржана.